Waar kan ik terecht met mijn vragen over Nedap of MijnCaress (ECD)?

25-11-2016, 00:00

Als je even niet verder kunt in het ECD, doordat je niet weet waar en hoe je iets rapporteert, of wanneer je jouw wachtwoord niet meer weet. Dat hebben we allemaal wel eens, maar wie kan je dan verder helpen?

Juist, dat zijn onze kerngebruikers. Collega’s op de locaties, in onze teams, die de kennis en de mogelijkheid hebben om je op weg te helpen. Of in de juiste richting te sturen. We kennen kerngebruikers voor Nedap en voor MijnCaress.

Hoe vind ik hen hoor ik je vragen? Gewoon op het intranet door in het zoekveld aan de rechterzijde “kerngebruiker” in te typen. Je ziet dan wie de kerngebruikers zijn, voor welke applicatie ze je kunnen helpen en op welke afdeling ze werkzaam zijn.

Met welke zaken kun je onder andere terecht bij de kerngebruikers:

- Eerste aanspreekpunt voor vragen omtrent het gebruik van het medewerkerportaal, dossier-app op je telefoon;
- Vragen over werkwijzen binnen het ECD;
- Waar vind ik wat in het ECD;
- Wachtwoord laten resetten/wijzigen;
- Bevoegdheden (autorisatie) vraagstukken;
- Verzamelen wensen/knelpunten t.a.v. de inrichting van het ECD en/of de werkwijze.