Training Rapporteren, Cliƫntinformatie, Dossier App Nedap Ons

12-12-2016, 00:00

Beste collega’s,

Cliënt informatie, rapporteren, dossier app, e.d.

Ben je werkzaam in de zorg in het verpleeghuis, dan ga je vanaf 1 januari werken met het dossier van Nedap en niet meer met het dossier van Caress. Hoe het maken van zorgplannen gaat, het digitaal rapporteren, het vullen van vragenlijsten, e.d. hiervoor staan ook allemaal trainingen klaar op intranet. Hiervoor ga je naar intranet, log je in en klik je onder het kopje “Direct Naar” op trainingen

 Hier zie je de volgende trainingen klaar staan:

 

  • Medewerkerportaal: deze is voor iedereen verplicht te volgen, omdat vanaf 1 januari 2017 dit jouw urenregistratie wordt, waar de salarisadministratie je uren uit gaat halen voor de salarissen;

 

Onderstaande trainingen zijn voor alle helpende, verzorgenden, verzorgende-ig’s en verpleegkundigen, activiteitenbegeleiders en behandelaren.

  • Ons Administratie - Inloggen en dashboard;
  • ONS Administratie – Opbouw cliëntdossier;
  • ONS Dossier – Rapportage bij cliënt;
  • ONS Administratie – Zorgplan / Rapportage;
  • ONS Administratie - Profiel vragenlijsten;

NB.

Niet alle disciplines zullen alle beschreven handelingen uitvoeren in de laatste 2 trainingen.

Zorgplannen worden gemaakt door verzorgenden en verpleegkundigen en vragenlijsten kan je alleen die invullen die je vanuit je functie mag invullen. De MIC melding is echter ook een vragenlijst en die kan door iedereen ingevuld worden.

Echter om iedereen inzicht te geven krijg je wel alle informatie omtrent de werkwijze van registratie.

Neem de voor jouw relevante trainingen door vóór 1 januari 2017. Hiervoor mag je 2½ uur scholing noteren in SPX.

Om toegang te krijgen tot ONS administratie heb je log-in gegevens nodig, deze ontvang je eind december.

De eerste dagen in januari zal er op PWJ en G&V iemand aanwezig zijn om eventuele vragen en problemen op te lossen.

Allemaal heel erg veel succes en laten we van Nedap ONS systeem maken!