Klachten
Onze medewerkers doen hun werk zo goed mogelijk. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Bijvoorbeeld over de manier waarop de zorgverlening wordt uitgevoerd of over afspraken die niet worden nagekomen.
Gesprek met betrokkene(n)
U kunt over uw klacht of ontevredenheid altijd praten met de betrokken medewerker en/of de leidinggevende. Meestal wordt er dan een oplossing gevonden. Uw vragen, suggesties en klachten nemen wij waar mogelijk ter harte. Dat stelt ons in staat onze dienstverlening aan u en aan andere cliënten te verbeteren.
Klachtenfunctionaris
Wij proberen onze dienstverlening zo goed mogelijk op u af te stemmen. Helaas kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. U kunt zich dan richten tot de klachtenfunctionaris van Solis:
Zorggroep Solis
t.a.v. Xenia Reijmers-Marten, klachtenfunctionaris
Postbus 5014
7400 GC Deventer
Tel.: (06) 12 49 85 09 of e-mail: Xenia.Reijmers@zorggroepsolis.nl.
U ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie van onze klachtenfunctionaris.
Meer informatie kunt u vinden in de klachtenregeling of de informatie afhandeling klachten van Solis.